Sometimes its just nice to be different from others..
But sometimes.. You just need some space
To be quite, to stop, to make a limit
Sedih, kecewa, tak mampu tertelan tak mampu diucap
Kenapa? Itu yang asyik difikir
Hmm
Selfish? ia pilihan.. bukan paksaan..
Keep telling myself.. Kita dari berbeza latar keluarga.
Kadang yang kita rasa biasa.. itu tak biasa bagi dia.
But sometimes.. You just need some space
To be quite, to stop, to make a limit
Sedih, kecewa, tak mampu tertelan tak mampu diucap
Kenapa? Itu yang asyik difikir
Hmm
Selfish? ia pilihan.. bukan paksaan..
Keep telling myself.. Kita dari berbeza latar keluarga.
Kadang yang kita rasa biasa.. itu tak biasa bagi dia.
Comments
Post a Comment